26/8

Hejsan gullungar!

Ja som sagt var min dator sönder , eller inte sönder men internet funkade aldrig men nu har pappa fixat det så det är ju asbra !

Idag har jag varit i skolan, hade inget smink och håret var ju knappast fixat. Menmen jag slutade runt halv 2 och sen pluggade jag lite för att ha det gjort liksom, det är ju bättre att ha gjort läxorna för tidigt än försent!
Nu har jag precis kommit hem efter lite shopping, först var jag på Nova med mamma&lillasyster men den väskan jag ville ha fanns inte där så jag köpte en klänning/tunika eller nåt och en kofta, kan visa sen. Men iaf så kom vi hem och eftersom jag jättegärna ville ha väskan så hoppade jag på min cykel direkt och djurade iväg till Burlöv Center. Och den fanns där ofc, så köpte den och sen ett diadem.

lägger upp bilder på sakerna jag handlade sen.

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0