29/8

Halluja!

Har precis duschat och har ansiktsmask nu. ska ta av den snart hehe.
Men iaf ikväll skulle jag egentligen till Bech med dom bästa men sen blev det ändrat för min del (de andra ska fortfarande dit) eftersom jag inte har så kul med det folket så ska jag till lomma och va med min underbara Saga, som jag inte har träffat på typ 100 år känns det som :(
Men ja vi får se vad vi hittar på, kanske vi bara stannar hemma och tar det lugn eller fest kanske? Om det blir fest ska jag ha på mig min nya klänning från gina, fast jag designar om den lite,den är ju way to long!? knälängd typ...

Men nu ska jag snart börja fixa mig lite smått. Oj nej det ska jag verkligen inte haha trodde klockan va tjugo i sex inte tjugo i fem. Saga ska inte ringa mig förens runt sju så jag kan ju fan chilla lite. Måla naglarna kanske?
Aja vi får se, skriver innan jag drar också!


Jag&älskling i höstas tror jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0