Chill..

Hallåå !

Idag har jag inte gjort så mycket. Drog hem till emma och kollade klart filmen som hon,ik och jag började titta på igår. Sen stack jag hem chillade lite och åt o sånt trevligt. Sen stack jag hem till maja och sen kom emma och ik o vi började kolla på nån film haha sen ville som inte se klart den. Så ja jag drog hem och åt en hel påse popcorn ist, äkta fet.

Och ja nu sitter jag här, snackar med lite olika folk på msn och läser bloggar haha. Fast läst bloggar har jag gjort ungefär hela dagen så jag har märkt att väldigt många seriösa bloggare är helt jävla värdelösa på uppdatering. Jag menar om man tjänar flera tusen kr i månaden på sin blogg så borde man nog uppdatera mer än 1-2 ggr om dagen? Herregud amatör bloggare är bättre än ni är. 

Tror jag ska sova nu imed det är skola på Torsdag så kanske man ska försöka vända tillbaka dygnet lite. Imorgon blir det MF, NRJ-in the park och Dead by april. J A G Ä L S K A R M U S I K

Ha de







En ashärlig bild på mig&emma sen hultsfred, maah gud vad jag saknar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0