Vad skulle världen vara utan musik?

Heejsan bloggen!

Har fixat lite saker med emma&ik idag och nu ska jag snart göra mig iordning för vi ska ta tåget halv 7 och innan dess ska jag hinna äta och så=)

Det blir MF ikv som jag skrev igår, vi ska se NRJ-in the park och sen ska jag&emma vidare till folkets park där Dead by april spelar. Ah jag längtar verkligen, jag lever i stort sätt för musik klarar mig absolut inte utan det! Musik är en av det underbaraste sakerna i hela världen och jag förstår mig inte på folk som kan sitta på t.ex. ett tåg i flera timmar utan att lyssna på musik , själv klarar jag inte att sitta vid datorn mer än 10 min utan musik haha! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0