Hemma från rom!

ja som ni kanske märkte s¨å slutade jag skriva bara sådär hehe jo det var för att jag glömde skriva ett inlägg om att jag skulle till rom, men nu är jag iaf hemma och det var helt underbart! Varmt&sol varje dag eller ja ungefär 20 grader så det var riktigt skönt. Har sett jätte mycket historiska saker och det var grymt coolt ! usch sen är jag en sucker för religon så s:t peters kyrkan var helt otrolig.. ¨så himla vacker. Menmen nu ska ni få se lite bilder :)

Charlotte,Lisa och Mamma på peters platsen









fler bilder kommer imorgon troligtvis.

xxx


Kommentarer
Postat av: Walentin

Sweet ;)

2009-12-15 @ 14:09:36
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0