1/9

Tjohoo

Slutade tidigare idag med, så kom hem vid 3 typ. Sen har jag krängt, detta ständiga godis sug asså..
men jag jag ska snart fixa lite i min garderob för där ser förjävligt ut. Sen ska jag plugga lite så man har det gjort liksom.
Gah det är helt galet underbart väder!? typ 25 grader sol ute ah gud jag älskar det, och det är ändå den 1 september idag? Har slösat bort den fina dagen med att vara i skolan och det suger ju o ja nu sitter jag inne och chillar vid datan va fan e det haha.

Juste vi har sånt spexfotto på fredag, det är nog en av dom sakerna som jag har längtat mest efter när man går i 9an.. Vi kom först på idag typ exakt vad vi skulle vara utklädda till men det kommer äga så jävla hårt! kommer självklart lägga upp bilder om det på fredag

Ne nu ska jag ta itu med mina garderob

Kram




Någon som kan gissa vad vi ska vara?;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0