4/9

Tjaa
Slutade kl 14 idag. Vi hade vårt spexfoto idag med, haha riktigt roligt. Vi var poliser&fjortisar, hela grejjen va ju att poliserna skulle ha "fångat" fjortisarna för att det är förbjudet att va det. haha så det va rätt kul faktist, och dom människorna som seriöst ser u såhär e ju fan störda på riktigt...

Iaf så packar jag nu för jag ska till småland vid 5 med hela min släkt och ja så ska jag va där hela helgen. men nu ska jag packa klart och sen hoppa in i duschen.


Ha bästa helgen nu ♥





 

 

Haha så jävla äckligt.

 

( bilder kommer senare)


Kommentarer
Postat av: eleonora

Shululu Bra blogg du har, cheaka min blogg typ varje dag & kommentera min blogg gärna så gör jag det också! :)

Puss <3

2009-09-04 @ 16:20:40
URL: http://eeleonoraa.blogg.se/
Postat av: eleonora r

Haha ja klart han är söt ;), han går i min skola också haha :), jag gjorde min design bara snabbt har lärt mig själv och det är inte så svårt :)

2009-09-06 @ 20:24:48
URL: http://eeleonoraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0