drar till gymmet

japp sticker alltså till gymmet snart ska bara äta först, var där i måndags med pappa och vi fick ihop ett pass som tränar hela kroppen slimar den typ. Asbra att min pappa är så sjukt grym på gym grejjer eller ja han borde ju vara det. Just nu utbildar han sig faktist till pt och han e ju min pt också så det är så jääävla bra =)

Hm min dag har inte precis varit så händelserik, var i skolan från 8.30-13.30 bästa dagen hade bara 3 lektioner idag. Ja sen kom jag hem och har pluggat spanska (vi har prov imorgon) sen har jag kollat gossip girl mm det är så himla bra.

Hihi juste jag fyller år snart!


puss på er♥

 


Majaälskling och jag i lördags <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0