Jag får liksom ingen ordning

tänkte slänga upp ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Idag har jag verkligen stresspluggat och har haft en sån panik så det går att beskriva . Jag höll på att börja gråta när jag kom hem. Fy fan tack för att skiten snart e över. Menmen jag är klar med svenskan och kan HK provet så nu borde jag väl lugna mig lite.
Imorgon kommer bli jätte stressigt ska först gå i skolan till två sen ska jag träna och hinna duscha innan fyra då jag och mamma ska vara inne i malmö för någon fotogrej. och sen ska jag vara i lund halv 7 för att äta med Magda och Amanda, sen åker jag hem till magda och tillbringar natten där:)

nu ska jag hoppa i säng , love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0