8/1

god morgon, god middag & god kväll

Idag har jag gjort absolut ingenting (igen). Drog hem till Emma innan och va med henne&issa. Och ja vi gjorde inte så mycket spelade Sims(haha) och sen spelade vi tv spel. Wiiiho nej men helt ärligt vi har inget bättre för oss. Dom har nu dragit och ätit med michelle , ville också följa med dels för att man gör något om man går ut och äter och dels för jag inte har träffa michelle på jätte länge , saknar henne ju! Men nej såklart är jag pank :( så nu kommer jag antagligen inte göra något ikväll heller för det ser rätt dött ut på fest fronten och jag orkar inte bara vara social med random folk så nej stannar hemma.

hörs later♥


Kommentarer
Postat av: S A N N E

sv: okej , allt bra med dig idag ? =)

2010-01-09 @ 16:18:34
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0