kung kung kung i baren

Igår var jag på 80's party, riktigt roligt faktist. Kvällen började med att jag, Hedvig och Hanna träffades hemma hos Hanna och började göra vid oss. Lite senare kom även Sara,Feffe,Nathalie och Love. Sen när klockan var ungefär halv elva begav vi oss mot lokalen där festen var. När vi kom dit var det fullt ös och det var bara att sätta igång att dansa och vara allmänt galna! Fett najs.
Nu ska jag snart ut med emma och gå med fanny (bara för jag är världens bästa kompis :):) ) och sen ska vi hem till mojje där hon och issa är. Kommer bara bli myskväll ikvällantagligen.

hedvig&jag igår <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig bild!:)

2010-02-01 @ 09:01:31
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0