11/9

tjosan

Asså är det bara i skåne det är så sjukt varmt för att vara september !? Det är ju liksom över 20 grader och sol, jätte härligt iförsig men ja man undrar ju var hösten tar vägen.
Kom iaf hem precis från en fika i stan med hedvig, jätte trevligt att träffa henne igen! Vi har inte setts på flera månader och nu träffades vi ja över en fika då och pratade igenom allt som har hänt det senaste månaderna.
Ja och innandess var jag i skolan och det rätt chill slutade kl 14.
Nu är jag jätte trött och vet absolut inte vad jag ska göra ikv asså! Ska nog bara mysa lite med maja hihi. Imorgon blire fiest, trevligtrevligt.
vad ska ni hitta på i helgen?



Ha det bäst

ληηα


Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du va ikv min lärka

2009-09-11 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0