8/9

Hejhej bloggen.

Har varit i skolan hela dagen och kom hem för ett litet tag sen och då såg jag ett mail om att jag tyvärr inte kunde praoa på den platsen som jag hade ställt in mig på för det verkade gå bra ända fram tills nu. Så ja jag blev ju såklart besviken eftersom jag jättejätte gärna ville vara där och så, för det var för en veckotidning (vill jobba på en när jag blir äldre) det skulle ju vara världens chans för mig att verkligen veta hur det var! Men nej då går det inte så ja nu har jag ungefär 2 dagar på mig att hitta en eller två nya praoplatser.. Det suger ju! Iaf tänkte åka in till lund och höra lite på något café eller nåt imorgon.

Ja iaf nu ska jag skriva lite på mitt självporträtt som ska vara klart denna veckan och det går ju ganska dåligt.. usch va allt känns deppigt nu. Ne men måste verkligen skriva det bra och alla andra porträtt vi ska skriva för jag måste höja mig!
Senare ska jag åka iväg och gymma faktist, haha har inte tränat på hela sommaren o knappt något på våren heller så vi får ju se hur det går med det. Men jag behöver nog vara lite sysselsatt för att inte alla tankar ska slita mig i stycken.

Kram♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0