Ändrade planer

WOHO ändrade planer blir ingen myskväll för mig, det blir pardey som det var planerat från början!
Fast jag ska dock inte dricka någonting, jag kan ha askul utan sprit och speciellt när jag är med mina bästa vänner och över härligt folk!
Jag ska snart äta (är dock inte alls hungrig, sitter och äter godis hehe (a) .. ) Sen ska jag börja fixa mig eftersom jag inte har smink i skolan längre och bara har håret uppsatt så tar det lite längre tid än om jag bra skulle bättra på sminket och fixa håret. Ska iaf välja ut kläder nu, blir nog rätt vanligt eftersom jag är rätt död.

Ha en så jäävla bra kväll nu !



Ser ut såhär just nu, aah törkish pibber (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0