gymnasiet

Sitter och kollar i gymnasiebroschyren nu. Man blir bara så förvirrad av alla dessa olika program asså.
Jag är ju nästan helt säker på var jag vill gå och så men tänk om jag inte kommer in? Vadfan ska jag göra då, läsa samhäll precis som alla andra människor som inte vet vad dom vill bli.. Men jag vet ju det och ja fast visst jag kan gå media också men nejtack typ.
Åh jag längtar så jävla mycke till gymnasiet men det är bara en sak som gör mig ledsen. Det är att skiljas från alla mina undebara vänner i klassen och inte träffa dem varje dag som man har gjort i flera år nu kommer kännas så sjukt sorgligt. Menmen det är likadant för alla, man träffas ju efter skolan? :)



 


...


Kommentarer
Postat av: Tindra

Sv:Tack :)

2009-09-19 @ 20:46:01
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0