Errare humanum est

Idag var en väldigt härlig dag! Först skolan, bara chilla igenom. Efter skolan var det ut och rulla med isabelle&maja oh så skönt det var. Vädret var helt underbart och vi snackade om en jävla massa, bla om sommaren och lite roliga saker och att vi någon helg snart ska åka upp till Isabelles stuga och bara ha det bäääst:D MAH JAG LÄNGTAR TILLS 26 MAJ DÅ ÄR FAN SKOLAN SLUT FÖR VÅR DEL! Appropå skolan så kom jag preliminärt (stavningen<3) in på historieprogrammet, och alla andra saker jag sökte till, tummpen upp!
Ska försöka lägga in bilder sen vi rullade lite senare för min mobil går inte att synka med min dator så ja jag får väl kriga lite:) pusspuss

Kings of leon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0