lawless darkness

Jag har haft en jättebra helg, förutom en liten händelse i lördags.. I fredags var jag på fest hos Edvin och det var trevligt. Ett litet minus var att det tog oss minst 30 minuters gång att komma dit..
I lördags var jag  bakis som ett as så jag ringde jobbet och sa att jag var sjuk. Sen drog jag ut för en liten runda i det fina höstvädret med mamma och emma. Sen begav jag mig hem till maja för lite förfriskningar innan vi drog vidare till Jessica för fest!superbien
Igår var jag också relativt bakfull och klädde inte på mig fören klockan slog åtta då jag cyklade iväg till lomma för att ha en mysig filmkväll med Saga och Kirre.




OCH IDAG HAR JAG VARIT HEMMA.TATT EN TRIPP TILL IKEA MED MAMMA OCH SEN PLUGGAT HISTORIA.... JAG VILL BRÄNNA BOKJÄVELN PÅ BÅL JUST NU. HA D

Kommentarer
Postat av: isse

hahaha bränna bokjävlen på booll de va lite kul de!

2010-10-12 @ 17:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0