You know you're right

Gårdagen började med lite festligheter hemma hos chasse. sen drog vi vidare för att dansa tills vi knappt kunde stå. Lyckad kväll alltså!  OCH en feeeet najs grajj är att chasse kan fixa in oss på 18+ nästa fredag och då ska vi fira in min 16 årsdag vilket är om en vecka!
Idag vaknade jag klockan 10 även fast jag inte trillade in genom dörren fören runt 4 inatt. Sen nu kom jag hem från jobbet för en halvtimma sen kanske. Skulle egentligen på ännu mer festligheter ikväll men tyvärr har värdinnan sjuknat.





[And all I understand
We're here and gone again
Even through a thousand sleepless nights

I fill the page with my beliefs
It's all I have to keep
Tear it up and start again]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0