God morgon

Ja morgon är det inte direkt längre. Jag har ju varit vaken i nästan 6 timmar redan.

Hm ja jag vaknade vid 9 och satte mig direkt och skrev klart min svenska, det tog ungefär 2-3 timmar vet inte riktigt. Den blev lite lite längre än den skulle vara egentligen menmen det får man stå ut med.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, mer än att jag ska med mamma och emma o äta hos mormor och morfar. då passar jag på att fråga min mormor lite om hennes barndom eftersom jag ska göra ett muntligt porträtt av henne nästa vecka. Så då är det lika bra att jag sätter igång.
Efter det ska jag säkert träffa Isabelle och emma , kanske maja om hon inte är hos sin mamma, så får vi se vad vi gör.

Nu ska jag fila och måla naglarna.





Kommentarer
Postat av: linnea

tack så mkt. Vill du veta vad jag fick? :)

2009-09-26 @ 14:46:11
URL: http://ilovetwilight.devote.se
Postat av: manuela

hihi tack så mkt:D

2009-09-26 @ 15:18:05
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, vad mysigt :) Vilken bio såg du? =) Jag har sovit hos en kompis igår natt till idag, annars har jag bara varit hemma. De flesta har varit upptagna med annat, plugga vore ju inte fel heller, skulle behövas. ;)

2009-09-26 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0