VALLEBORGEN

Igår var det VALBORG och det var faktist en jätte rolig kväll. Tjejerna kom hit vid halv sju tiden och då lagade vi mat. Jag hade gjort en drink till alla som var så sjuuuuukt god hah, men iaf vi åt och förfestade här med bla uppträde och dans. vi är bäst! Senare stack vi till fredrik för ännu mer dans och roligheter.
Idag mår jag förvånandsvärt bra. Jag vaknade kvart över sju och kunde inte somna om, så nu har jag varit vaken i snart 5 timmar.. Klockan två kommer Hedvig hit och ikväll ska vi hem till underbara Saga som fyller 17, GRATTIS! Vi får la se hur jag mår imorgon.

vArNiNg FöR oTrOlIgT sÖtA bIlDeR

Isabelle inne i sin tacoos

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0