Fall for you

Idag har jag gjort absolut ingenting. Tänkt,tänkt och tänkt. Kommit fram till ja återigen ingenting.
Har D-dag på torsdag och då ska jag nog åka lite tåg för att må bra, ja det blir nog så.

Förövrigt så sitter jag nu och funderar på om jag ska ha en liten drinkblandarkväll.  Blir nog så kanske på fredag innan vi ska ut(om vi nu ska det) Det skulle väl iaf vara roligt eller vad säger ni töser? Har hittat en och annan najs drink och jag dör lite att jag inte har tillgång till all sprit i världen:(.

Kommentarer
Postat av: chassssssse

vad innebär drinkblandarkväll för de första?!

OCH KLART SOM FAN VI SKAA UT :D måste bara fixa in er också ;)

2010-09-26 @ 20:19:59
Postat av: ANNNNNNNAAAAAAAAA

det innebär att vi blandar goda drinkar så som cosmopolitan, tequila sunrise och blir fulla innan vi gör malmöstad osäkert:D

2010-09-26 @ 20:24:25
Postat av: Anonym

cosmopolitan, ingen aning om vad de är kvinnaaa, men de låter näjs som fän!!!!!

2010-09-26 @ 20:26:21
Postat av: äj

meeen din dumme sate DRINKAR??????? hahah men ja jag ska bara kicka ut mamma såfall hahah:D

2010-09-26 @ 20:28:03
Postat av: Anonym

jag är efterbliven idag. du får berätta laaater, nu blire käk, puss kvinna

2010-09-26 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0